13.3.19

{ SPA testing - Sopot Mariott & Mera SPA }

Kochani, tak jak zapowiadałam, zaczynam nową serię: SPA Testing :)))
Mega mnie to cieszy, ponieważ UWIELBIAM miejsca, w których można się zrelaksować, odpocząć, z których rozpościera się przepiękny widok za oknem. Wyłącznie takie miejsca, godne polecenia, chcę Wam tutaj przedstawiać.

Wszystkie znajdziecie w zakładce: SPA testing & Podróże


Na początek jedno z ostatnio odwiedzonych przeze mnie SPA - Mera SPA  w Hotelu Mariott w Sopocie. W oddzielnym poście napiszę o moich ulubionych miejscach w Trójmieście, ale dziś o przyjemnościach :))
Taki oto widoczek rozpościerał się z naszego balkonu 💕💕💕💕
Żeby mieć pokój z widokiem na morze, trzeba oczywiście zapłacić więcej, ale myślę że warto :) Informacje o cenach znajdziecie
--> na końcu posta.

~ Ogólny klimat/wrażenia ~

Zazwyczaj wybieram mniejsze (butikowe) SPA, ponieważ lubię ciszę i kameralny klimat. Jednak  Mera SPA już od dawna chodziła mi po głowie z dwóch powodów: hotel wygląda przepięknie (zwłaszcza zdjęcia z lotu ptaka) - zobaczcie tu. Po drugie na samym dachu hotelu jest basen!
O tu tu tu właśnie :)) 👇 Kiedy więc okazało się, że moją walentynkową niespodzianką jest wyjazd do Mera SPA, bardzo się ucieszyłam.  

Niestety, kiedy byliśmy, ten 👆basen był zamknięty :(( Otwierany  jest dopiero w okolicy maja i można z niego korzystać do jesieni. Mogą z niego korzystać wyłącznie goście hotelowi. Jeśli chcecie przyjechać na tzw. Day SPA (czyli korzystanie ze SPA bez noclegu), możecie pomoczyć tyłeczek tylko w dolnym basenie. Ale o nim za chwilę :) 

~ Wnętrza ~

Kilka elementów wnętrz Sopot Mariott bardzo mi się podobało: 
Hall z oryginalnym oświetleniem: gruby sznur + żarówki Edisona
Lobby z przytulnymi przepierzeniami do posiedzenia
Przepiękne fotele Peakock (moje marzenie wnętrzarskie):))
Schody... :)

~ SPA i zabiegi ~

W Mariott Sopot mamy kilka stref, w których możemy się relaksować ;) Idąc od góry: 
- basen na dachu (ten, który otwarty jest tyko w lecie); 
- MERA SPA na 1 piętrze, gdzie wykonywane są zabiegi i masaże;
- na samym dole na poziomie 0 strefa basenów i saun.
Najbardziej podobała mi się strefa saun, która jest duża i bardzo przyjemnie zaaranżowana. jest naprawdę klimatycznie.  Druga fajna rzecz w tej strefie  - na wejściu do saun można otulić się cieniutkim płóciennym materiałem (zamiast biegać nago😜). Super sprawa :) Trzecia fajna rzecz: strefa ciszy z kominkiem.
I na koniec: zewnętrzne jaccuzzi 👌 
Jeśli chodzi o zabiegi w SPA, zdecydowałam się na Rokitnikowe Love. W skład tego zestawu wchodził: peeling całego ciała i relaksacyjny masaż. Każdego miesiąca Mera SPA ma inny zestaw w promocyjnej cenie pod hasłem SPECIALITE. Warto korzystać. Zestaw połtoragodzinnego masażu z peelingiem kosztował 236 zł (standardowo 295 zł). Ja zdecydowałam się właśnie na rokitnik, który ma aż 190 aktywnych bio substancji. Skóra po peelingu i masażu była bardzo gładka i odżywiona. A ja :))) promienna i zrelaksowana 😆. Po zabiegu można odpocząć w specjalnej strefie relaksu, gdzie na leżaczku z widokiem na morze, możemy poczytać gazetkę i wypić filiżankę zielonej herbaty. To był idealny poranek 💓


~ Ceny ~ 

- Standardowy pokój z widokiem na morze 555 zł 
- Superior z widokiem na morze 755 zł
- Apartament z widokiem na morze 1875 zł 

- Ceremonie "od stóp do głów" - od 220-470 zł
- Masaże - od 150-260 zł
- Pielęgnacja ciała - od 290-340 zł
- Pielęgnacja twarzy - od 265 -510 zł
- Rytuały kąpielowe - 170 zł
- Day SPA - od 170 - 560 zł
- Męskie SPA - od 90 - 280 zł

PODSUMOWANIE w skali 1/10*🏆 

🌟Ogólne wrażenie 7/10 
+ super położenie (tuż nad morzem i blisko do centrum Sopotu)
- brakowało mi kameralności, nieczynny górny basen :((

👌 Wnętrza 7/10 
+ ciekawe aranżacje oświetlenia, fotele peacock, ładne lobby, winda z widokiem na morze
+ wygodne łóżko
Reszta w nowoczesnym, wysokim standardzie

💦 Strefa SPA 8/10
+ duże sauny, ręczniczki saunowe, strefa ciszy z leżaczkami i kominkiem, jaccuzi na zewnątrz
- Masaże i zabiegi na innym piętrze co basen i sauny

💆Zabieg 10/10 
+ baaardzo relaksujący, super miejsce na relaks po zabiegu, przyjemna i wyciszająca strefa z zabiegami

🐾 Można z psem - tak, 100zł/dobę
* moją subiektywną skalę 1-10 możecie poznać tutaj. 😏

Na koniec wskazówki - czyli co warto ? :)
- przyjechać w tygodniu (nie w weekend) 
- dopłacić za widok na morze 
- skorzystać z oferty miesiąca w Mera SPA
- zaplanować przyjazd w lecie, kiedy czynny jest górny basen (myślę, że to jest mega atrakcja tego hotelu)

Jeśli macie jakieś pytania, piszcie :)) 

5 komentarzy:

kameralnyslawin.pl pisze...

Bardzo podoba Mi się twój blog :)

Daria pisze...

Świetny wpis

Wojtek pisze...

Bardzo fajne miejsce

Dagmara pisze...

Fascynujący wpis. Podoba mi się.

Felicja pisze...

To miejsce robi na mnie ogromne wrażenie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails