8.3.19

{ Nowości i inspiracje z magazynów wnętrzarskich - MARZEC 2019 }



Cały przegląd znajdziecie tutaj, a poniżej kilka słów o Elle Decoration i Moje Mieszkanie.

W najnowszym ELLE DECORATION moje serce skradł niesamowity projekt pracowni JAM KOLEKTYW. Wnętrze w secesyjnej kamiennicy w Warszawie. Wygląda jak przeniesione rodem z paryskiego apartamentu. Zakochałam się w tym wnętrzu. Zwróćcie uwagę na detale - np. włączniki do świateł, lustra w łazience. Cudo!! 

W ostatnim wydaniu ELLE DECO możecie tez obejrzeć dom Robbiego Williamsa. Niestety nie
zrobił na mnie takiego wrażenia jak ten z warszawskiego podwórka ;) 



Z innych ciekawych tematów: 
Wywiad z Tomem Dixonem - brytyjskim projektantem, znanym przede wszystkim z projektów oświetlenia. 
→Wywiad - z Aleksandrą Kujawską, artystką, która projektuje szkło artystyczne. 
I, pozostając w temacie szkła, w Nowościach zobaczcie niesamowitą markę NUDE. Znałam ją już wcześniej. Pierwszy raz zobaczyłam ją na Instagramie i od razu pokochałam. Genialna prostota formy i świetna jakość wykończenia. 
***

W marcowym "M jak mieszkanie" - kolor miesiąca BORDOWY! Szlachetny i elegancki.
W dziale Kupujemy znajdziecie najmodniejsze dywany. Mnie spodobały się dwa - wełniany w geometryczne wzory i w kolorowe piksele. Przypomina abstrakcyjną sztukę współczesną :)

Również w dziale Kupujemy znajdziecie porady dotyczące stworzenia miejsca pracy. Jednak nie biurka czy oświetlenie przykuły moją uwagę, ale tapety. 

W marcowym M jak mieszkanie przeczytacie także o 15 sprytnych sposobach na małą kuchnię. Do wykorzystania w dużej kuchni również :)) W końcu każdy chce mieć więcej miejsca :)) 

Cały przegląd znajdziecie tutaj.

3 komentarze:

buildingvisionlondon pisze...

Ciekawy wpis. Pozdrawiam

purterm.pl pisze...

Jeden z lepszych wpisów jakie czytałem

Jakub pisze...

fajny blog! będe częściej tu zaglądać

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails