14.3.19

{Magia szklanych ścian - jak wydzielić strefy i zachować przestrzeń? cz 1}

Od jakiegoś czasu obserwuję fantastyczny trend - oddzielanie pomieszczeń lub przestrzeni szklanymi ścianami oprawionymi w metalowe obręcze. Wprawdzie nadaje to industrialnego, chłodnego klimatu,  ale pozwala też zaaranżować różne strefy, bez stawiania ścian, które zabierają i ograniczają przestrzeń i światło.

Dodatkowo taką "ścianę" możemy zasłonić zasłoną czy żaluzjami i wtedy tworzy się nam zupełnie komfortowa przestrzeń, z dala od ciekawskich ;) W taki sposób można odgrodzić sypialnię od pokoju dziennego lub łazienkę od sypialni.

Zobaczcie jakie znalazłam dla Was inspiracje.

Szklano- metalowe ściany fantastycznie sprawdzą się w roli odgrodzenia hallu...

A także jako element strefy przeznaczonej na kuchnię.

I tak jak już wspominałam są idealnym rozwiązaniem do wydzielenia sypialni, łazienki lub gabinetu.

Pozostaje ostatnie pytanie :)
Gdzie zrobić takie ściany i ile kosztują? I o tym w części 2. 

Miłego dnia:))

20 komentarzy:

Fideltronik pisze...

Dzięki takiej szklanej ścianie każde pomieszczenie wydaje się o wiele wiele większe. Poza myciem na pewno super się sprawuje takie rozwiązanie.

Uwalls pisze...

Ściany szklane to efektowny i praktyczny element wyposażenia domu.

https://domdekoria.pl/domxs-czyli-dom-w-rozmiarze-extra-small/ pisze...

Wpis pełen wspaniałych inspiracji.

Ela pisze...

Wszystko wygląda naprawdę super. Pozdrawiam

kameralnyslawin.pl pisze...

Dzieki temu można uzyskać dwa pomieszczenia w prosty sposób.

Jakub pisze...

Wyglada przeslicznie. Ja ostatnio powiesilem plakaty w moim mieszkaniu, ktore udalo mi sie wydrukowac w Reprotechnice we Wroclawiu (zobacz). Taka sciane tez chcialbym miec u siebie .. Moze w przyszlym roku uda mi sie namowic zone na taka zmiane :D

sklep.karpol.pl pisze...

Bardzo ciekawy artykuł. Super inspiracje. Pozdrawiam

mosciccy.pl pisze...

Przeszklone drzwi to najlepszy pomysł do małych mieszkań.

kdmax.pl pisze...

Ciekawy i bardzo przydatny artykuł. Pozdrawiam

Blogger pisze...

In this manner my associate Wesley Virgin's report starts in this SHOCKING AND CONTROVERSIAL VIDEO.

You see, Wesley was in the army-and shortly after leaving-he found hidden, "mind control" tactics that the government and others used to get whatever they want.

As it turns out, these are the exact same methods lots of celebrities (especially those who "come out of nowhere") and elite business people used to become wealthy and successful.

You probably know how you use only 10% of your brain.

That's mostly because the majority of your BRAINPOWER is UNCONSCIOUS.

Maybe this thought has even occurred INSIDE your very own mind... as it did in my good friend Wesley Virgin's mind about 7 years back, while driving an unlicensed, beat-up garbage bucket of a car with a suspended driver's license and with $3 in his bank account.

"I'm absolutely fed up with going through life check to check! When will I become successful?"

You've taken part in those thoughts, right?

Your success story is going to be written. Go and take a leap of faith in YOURSELF.

WATCH WESLEY SPEAK NOW

Ninaa025 pisze...

Sama zastosowałam takie rozwiązanie w swojej biblioteczce :) Uwielbiam szukać tanich książek, więc uzbierałam pokaźną kolekcję i biblioteczka od razu była zawarta w projekcie. Od razu też wiedziałam, że będzie tak przeszklona. Rozwiązanie to wzbudza zachwyt w odwiedzających mnie znajomych :)

Adam pisze...

Bardzo podobają mi się te lampy. Ja u siebie w mieszkaniu wybrałem plafony sufitowe i też świetnie się sprawdzają.

Iwona pisze...

Ciekawe pomysły na interesującą aranżację. Szklane drzwi optycznie powiększają przestrzeń oraz wydzielają poszczególne strefy.

mosciccy.pl pisze...

Bardzo podoba Mi się twój blog :)

Garderoby pisze...

Szklana ściana dodaje niesamowitego charakteru każdemu wnętrzu! To doskonałe i innowacyjne rozwiązanie zyskuje na popularności i nic w tym dziwnego. W końcu większości z nas zależy na przynajmniej optycznym powiększeniu naszych mieszkań, przy jednoczesnym zachowaniu oddzielonych stref, zwłaszcza sypialni, garderoby czy biura. Modne kiedyś kuchnie otwarte na salon, chociaż kusiły swą przestronnością i możliwością nieustannego wglądu na to co dzieje się między powyższymi pomieszczeniami, to jednak wielu przeszkadzały rozchodzące się z kuchni zapachy i odgłosy. Szklane ściany rozwiązują wszystkie powyższe problemy!

Renata pisze...

Mi również przypadła do gustu szklana ściana, ponieważ dodaje wnętrzu nowoczesności. Jestem w trakcie budowy domu i zastanawiam się nad takim rozwiązaniem w salonie. Swoją drogą nie umiem się doczekać aż pokój będzie gotowy, ponieważ zakupiłam już nawet nowy telewizor.

jonizatory do wody pisze...

Świetnie się to prezentuje, super rozwiązanie

Marek pisze...

Ciekawie wyglądają takie aranżacje

Karina pisze...

Podoba mi się ten wpis

folia maskująca na okna pisze...

Na oknach też bardzo dobrze sprawdzają się folie maskujące. Estetycznie wyglądają, a dodatkowo są one bardzo solidnie wykonane ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails