29.12.10

Inspiracja kolorem: Srebro

Przechodząc delikatnie ze świątecznego w sylwestrowy nastrój proponuję inspiracje w srebrnym kolorze. To szalenie elegancki kolor. Sprawdzi się na większych powierzchniach jak i w dodatkach.

Jakie kolory łączyć ze srebrnym? 
Ze srebrem świetnie wyglądają wszystkie chłodne barwy - czyli fiolet, szarości, ziemne granaty i jasne niebieskie odcienie. Z kolorem srebrnym bardzo dobrze gra także czerń i biel.

Gdzie stosować srebrny?
Srebrny, wpadający w szary świetnie nadaje się do wnętrz hi-tech. Bardzo dobrze prezentuje się również w wnętrzach w stylu glamour, zwłaszcza w dodatkach podkreślających charakter takich wnętrz.

Jak można ocieplić srebrną barwę?
Na przykład złotem :) Złota pufa, albo rama lustra doda ciepła szaro - srebrnemu wnętrzu i jeszcze więcej blasku.



1 komentarz:

Basia pisze...

Ja w sumie to nie mam zadnych mebli w tych kolorach, a bardzo podobaja mi sie srebrno-lustrzane komody. Moze kiedys...Od paru tygodni, mam ochote na pufe, na "Moroccan poufe", tak sie do niej przymierzam, zupelnie nie bedzie pasowala do mojego wystroju, ale kto powiedzial ze musi. Ja bardzo lubie mieszac, lubie old and new, lubie antyk z modern, lubie takie nietypowe zestawienia. Mysle ze te pufe jednak kupie. Jak to zrobie, powiem Ci Asiu :)
Pozdrawiam cieplutko,
Basia.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails