28.12.10

Deco: Oryginalne poduszki

Nie wiem jak Wy, ale ja po Świętach mam już w głowie nowe pomysły na urządzanie, dekorowanie i upiększanie wnętrz. Przeglądałam wczoraj strony ze sklepami wnętrzarskimi w poszukiwaniu  ciekawych poduszek i...nie zawiodłam się :) Co więcej - są już pierwsze wyprzedaże! :) Jeśli szukacie oryginalnych poduszek, trafiliście pod właściwy adres

Na początek coś czego nie ma w Polsce...ale można kupić przez internet - czyli Czadowe poduszki z Debenhams i Marks & Spencer:
1. Debenhams 

  1       2     
  3       4   
Ceny: 1. £15; 5. £17,60; 3. £16
Zamówienia: Debenhams UK


2. Marks & Spencer
12

34
Ceny: 1. £19,50 ; 2. £19,50; 3. £35; 4. £25
Zamówienia: Marks & Spencer UK

A teraz coś ciekawego, co znajdziemy u nas, w Polsce:
Koniecznie odwiedźcie poniższe sklepy!


Mój numer 1:  Pakamera.pl - najbardziej zaskakujące, odjechane, słodkie  i cieszące oko wzory...(poduszek jest 19 stron - można wybierać i wybierać - będziecie z pewnością usatysfakcjonowani ilością wzorów, kolorów, materiałów!) i )
np. gra w kółko i krzyżyk na filcowej poduszce (cena: 89 PLN, Pakamera, Lilly shop)



okrągły kwiat, filcowa poducha, atłasowe kwiatki i prążki (ceny od 50 do 98 PLN)
 
2. Designersko.pl
Dużo wzorów ludowych i nie tylko...
ceny: ludowa 35 PLN, jeżyki 45 PLN, designersko.pl

3. Fafarafa.pl
ceny: 149 i 236 PLN

4. Home & You
Fiolety w ciekawych formach:
cena: 49 PLN (każda), home & you

***

3 komentarze:

Basia pisze...

Ja tez juz mam w glowie pare pamyslow na zmiany w domu, ale jeszcze cierpliwie czekam, az choinke sie zlozy i wtedy zaczne 'tworzyc' :)
Nowy rok, nowe pomysly :)

Jesli o poduszki chodzi.... mam ich w domu byle- ile, mam fiola na punkcie poduszek, uwielbiam je. Ciagle je zmieniam, przenosze do innego pokoju... Blisko domu mam sklep www.pier1.com . Maja cudowny wybor... wszystkiego, ale poduszki to maja przesliczne. Nie ma takiej opcji, zebym tam weszla i wyszla z niczym, tak sie po prostu nie da. Ostatnia moja 'zdobycz' to poduszki w pawie, jako ze krzesla do jadalni tez tam w pawie kupilam :)

Pozdrawiam cieplutko,
Basia.

Joanna Węgrzynowska pisze...

Czesc Basia, wyobraź sobie, ze znam sklep Pierre 1. Bylam kiedys w Kanadzie i tam tez są te sklepy. Odwiedzałam, podziwiałam, kupowałam i również byłam nimi zachwycona :)) Pozdrawiam, Asia

Unknown pisze...

ooo podobną do tej fioletowej z kwiatem ostatnio uszyłam;)http://scraplandiakaroliny.blogspot.com/2011/03/zaklinamy-wiosne-zwiastuny-wiosny.html

i jeszcze poduszka z babeczką
http://scraplandiakaroliny.blogspot.com/2011/03/sodka-poduszka.html

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails