17.12.10

Zakupowo, prezentowo, dekoracyjnie...

Wybrałam się wczoraj na pobój galerii handlowej w poszukowaniu świątecznych prezentów... Ostatecznie z prezentów nici, a ja skończyłam w Empiku przeglądając książki i magazyny wnętrzarskie. Zakupiłam w końcu najnowszy - grudniowo/styczniowy numer Elle Decoration oraz Elle Decoration Zakupy. Mimo, że to wydanie specjalne już od dluższego czasu było obecne w kioskach, dopiero wczoraj trafiło w moje ręce. Bardzo polecam je osobom, które jeszcze nie określiły, który styl jest im najbliższy. W zakupowym Elle znajdziemy fajnei opracowany:

* styl industralny
* styl glamour
* styl nowoczesny
* styl vintage
* styl klasyczny
* styl ekologiczny
* oraz styl folkowy

Do tego odpowiednie stylizacje i piekne dodatki. Bardzo polecam. Każdy, kto wciąż szuka swego wnętrzarskiego stylu powinien się zapatrzyć w tę lekturę. Jedyne 5, 90 zł.


fot. Elle Decoration

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails