9.7.11

Testowanie cz.1

Produkt, który będę testować przez kilka dni to poduszka :) A dokładniej - włoska poduszka marki Dormeo. Producent pisze na stronie produktu, że poduszka ma profilowany kształt, wypełniona jest pianką z pamięcią kształtu i dzięki temu likwiduje bóle pleców, szyi, ramion. Pianka z pamięcią kształtu dopasowuje się w trakcie snu do kształtu szyi i gwarantuje spokojny oraz zdrowy sen. Dziś właśnie to sprawdzę! :)) 

Poduszki z pamięcią kształtu są idealne dla dzieci i dorosłych, posiadają właściwości antyalergiczne.
Produkt który do mnie dotarł to poduszka MEMOSAN CLASSIC.
Więcej informacji o samej poduszce znajdziecie na stronie:
http://www.dormeo.pl/poduszki/poduszka_memosan_classic.html


Poduszka Memosan Classic jest stworzona dla osób śpiących na brzuchu. To idealnie, bo ja głównie śpię na brzuchu i tym bardziej ciekawi mnie spanie na takiej poduszce. Na razie bardzo zaskoczyła mnie wielkość produktu - poduszka  jest bardzo duża: 54 x 72 cm. W dotyku jest przyjemna i mięciutka. Już nie mogę się doczekać nocy z moją nową poduszką ;)) Recenzja jutro rano :)

Cena: 129,90 zł




Poduszka była zapakowana w foliowy pokrowiec:




Zapamiętuje kształty:

fot. Joanna Węgrzynowska

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails