1.2.11

Wyróżnienia...

 Mój blog został po raz pierwszy w swoim życiu wyróżniony :)) Najpierw przez Basię, a potem  przez Ewelinkę oraz Anię i Natalię. Bardzo Wam dziękuję!! :))


I...oczywiście także chce wyróżnic moje ulubione blogi, a są to:

1.  Place to call home
2. Amor est ma vitae
3. Design na stole
4. Piękna porcelana stołowa
5. Nowy dom w starym stylu
6. Arteego
7. Whiteplate
8. Jednoiglec
9. Na zakręcie marzeń
10. Just my delicious

Wy kochane, teraz wyroznijce 10-ec swoich ulubionych blogow (jesli chcecie)... podlinkujcie i powiadomcie ich wlascicielki :)

A ja zaraz wrzucę moje weekendowe zdobycze.

2 komentarze:

Basia pisze...

Czesc Asiu :) Dziekuje Ci bardzo.. milo mi bardzo ze i mnie wyroznilas... i moj blog lubisz :)

A Twoich zdobyczy jestem baaaardzo ciekawa ! :)

Pozdrowka sle... z ogarnietego 'groza i kataklizmem' Chicago :)

Konstancja pisze...

druga !:) ... dziękuję ... miło wiedzieć, że blog się podoba :) ... gorzej, że obudziły się wyrzuty sumienia ... bo troszkę on zaniedbany ... nadrobię w weekend ... dlaczego ja nie mam feriii:) ...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails