21.7.16

{ 33 inspiracje w stylu boho - przewodnik zakupowy }

Tak, jak obiecałam, kontunuuję temat "boho" :)  Tym razem praktyczne zastosowanie - przewodnik zakupowy. Mam nadzieję, że znajdziecie tutaj piękne i użyteczne inspiracje. Podzieliłam je na trzy "pokoje", a w każdym propozycje wyposażenia.

1. Boho z chesterfieldem

Ponieważ bardzo lubię meble typu chesterfield, a świetnie pasują one do stylu boho, w pierwszym zestawieniu proponuję jako główny akcent pikowane aksamitne kanapy. Mają wspaniałe kolory i świetną formę. Fantastycznie skomponują się z kolorowym fotelem w stylu vintage, orientalnymi pufami i dywanami z IKEI. Zobaczcie również skórzane pufy, które często goszczą w pokojach w stylu boho. Jest ich na rynku sporo i w bardzo dużym rozstrzale cenowym, więc warto poszukać nie tylko w designerskich butikach, ale także w on-linowych sklepach z orientalnymi produktami. Czasami różnica dochodzi nawet do tysiąca złotych! 



No 1 Sofa Chesterfield - 2200 zł  
No 2 Dywan indyjski Ikea Alvine Ruta - 699 zł
No 3 Poduszka Mia Living Oviedo - 159,25 zł
No 4 Puf marokański MarokoArt - 403,75 zł
No 5 Puf marokański MarokoArt - 403,75 zł
No 6 Fotel retro LaSilla Fiesta - 3520 zł 
No 7 Fotel Chesterfield Patchwork 1600 zł 
No 8 Patera na nodze Bjorn - 109 zł 
No 9 Plakat Allposters - 37 zł 
No 10 Dywan tkany Ikea Tanum - 15,99 zł 

No 11 Sofa Chesterfield - 2200 zł  

2. Boho w żywych kolorach

"Klasyczny" styl boho to feeria kolorów, więc i tutaj nie mogło się obyć bez barwnych inspiracji -zarówno jeśli chodzi o meble jak i dodatki - poduszki, plakaty. Dla równowagi proponuję stonowany dywan.

Koniecznie zobaczcie kolorowe fotele polskich firm, które przerabiają oryginalne meble z lat 60-tych, 70-tych czy 80-tych, dając im nowe obicie i tym samym nowe (kolorowe) życie :) Moim zdecydowanym faworytem jest firma La Silla. Podoba mi się takżę JuicyColors_pl i pracownia Reborn. Sporo takich mebli znalazłam na DaWanda.



No 1 Reprodukcja Allposters - 37 zł
No 2 Reprodukcja Allposters 136 zł (bez obramowania)
No 3 Sofa Optisofa Pure - brak ceny
No 4 Szkatułka szklana Mint Grey Fancy Gold - 159 zł 
No 5 Fotel tapicerowany patchwork JuicyColors_pl - brak ceny
No 6 Fotel Multikolor JuicyColors_pl - 1800 zł
No 7 Fotel retro La Silla Quatro Flores - 3520 zł
No 8 Poszewka na poduszkę H&M Home - 17,90 zł
No 9 Poduszka Mia Living Ikat - 159,25 zł
No 10 Sofa Optisofa Juliet  - brak ceny
No 11 Dywan syntetyczny Ikea Valby Ruta - 199 zł 

3. Boho pastelowe 

Na koniec styl boho w dziewczyńskim, romantycznym wydaniu - z kwiatową sofą, hamakami i oryginalnym lustrem Sunburst oraz vintage obrazkiem z Allposters, gdzie można znaleźć mnóstwo świetnych plakatów oraz reprodukcji. Samememu można wybrać obramowanie.

Do pełni szczęścia - śliczne orientalne dywany, które znalazłam w sklepie Sukhi.pl.  Polecam także dywany boho z Carpets&More (mają tam super sekcję dywanów boho!). 





No 1 Poszewka na poduszkę H&M Home - 17,90 zł
No 2 Poszewka na poduszkę H&M Home - 29,90 zł
No 3 Reprodukcja Allposters - 59 zł
No 4 Lustro Sunburst Mint Grey - 890 zł
No 5 Hamak Hammock - 648 zł
No 6 Sofa Optisofa Juliet  - brak ceny
No 7 Puf brązowy HK Living - 729 zł
No 8 Dywany marokańskie Beni Qurain - 1025,80 zł każdy
No 9 Dywan turecki Caput Patchwork  Melek - 847,40 zł 
No 10 Wiszące siedzisko Sika Design AF Holy - 1720 zł
No 11 Puf srebrny HK Living - 742,29 zł

Na koniec nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Wam udanych zakupów ;)

Pozdrawiam!

9 komentarzy:

DOMOWATY.PL pisze...

Mnie z kolei marzą się fotele w stylu tych kanap. Jednak, póki co są zbyt wielkie do mieszkania i trzeba z nich zrezygnować. Styl boho strasznie mnie zainspirował ostatnio na twoim blogu, trochę popatrzyłem, poczytałem, i pewnie też jakiegoś posta napiszę o tym... Dam ci znać!
Przedstawiłeś produkty, które nie odstraszają cenowo - dobry wybór! :P

DOMOWATY.PL pisze...

Mnie z kolei marzą się fotele w stylu tych kanap. Jednak, póki co są zbyt wielkie do mieszkania i trzeba z nich zrezygnować. Styl boho strasznie mnie zainspirował ostatnio na twoim blogu, trochę popatrzyłem, poczytałem, i pewnie też jakiegoś posta napiszę o tym... Dam ci znać!
Przedstawiłeś produkty, które nie odstraszają cenowo - dobry wybór! :P

Mystic pisze...

Styl boho jest moim ulubionym :)

IndigoDecor pisze...

Jeśli szukasz takich foteli to koniecznie zajrzyj do nas :) na www.indigodecor.pl nasze fotele w stylu boho Cię zachwycą. My też kochamy ten styl :)

Kaśka pisze...

Mam kanapę podobną do kanapy nr 1. Znalazłam prawie identyczny odcień rolet dekoracyjnych i świetnie nadają barwy w jasnym salonie :) Rolety do tej sofy o takie: http://dodatki.velset.pl/2042.dodatki-do-okien-dachowych/1258-arp.html#/c-1483/s-30/d-1156

Kamil pisze...

Kanapa pastelowa i do tego dwa, zupełnie różne fotele (jeden podobny do tego z zestawienia) goszczą właśnie od niedawna w moim salonie. Jest też sznurkowy dywan. Całość prezentuje się całkiem nieźle, także polecam innym :)

Karol pisze...

Do takiego stylu też pasują dodatki wykonane samemu :) Także polecam zaopatrzyć się w nieco materiału, parę prostych narzędzi i można stworzyć coś niesamowitego samemu :)

Anonimowy pisze...

Fajny styl! Ostatnio na https://www.extradom.pl/ w sekcji Społeczność widziałam dość podobne meble. Swoją drogą, to gdzie można je tani kupić? Byłabym bardzo zainteresowana. Z góry dziękuję za pomoc! :)

kominki marmurowe pisze...

Bardzo spodobał mi się ten styl. Ciekawe czy pasowałyby do niego kominki marmurowe?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails