5.2.14

{Sypialnie cz.4: Oświetlenie}

Oświetlenie w sypialni to bardzo ważny element tego wnętrza. Można za jego pomocą  zbudować przytulną atmosferę oraz zadbać o odpowiednie światło do czytania książki w łóżku. Mnie najbardziej podobają się dwie, takie same, symetrycznie ustawione lampy po obu stronach łóżka, na szafkach nocnych. Bardziej oryginalnym rozwiązaniem jest postawienie dwóch zupełnie różnych lamp albo zamontowanie ich w suficie.
Bardzo dobrze sprawdza się rozwiązanie z umieszczeniem włączników światła tuż obok łóżka, zwłaszcza tych którymi włączamy górną lampę. Wtedy bez wychodzenia z łóżka możemy sterować światłem tak jak nam pasuje. 
Zapraszamy do inspirowania się. Inspiracje znajdziecie również na leduj.pl.  


W sprawach projektów sypialni, piszcie: wegrzynowska.joanna@gmail.com lub biuro@estellecartwright.com
1234


7 komentarzy:

Mała Mi pisze...

:) jestem akurat na etapie tworzenia instalacji elektrycznej w naszym przyszłym domu i pomysł z włącznikiem dużego światła w sypialni bardzo mi się spodobał! Dziękuję :)

Darek pisze...

świetne sypialnie, jestem w trakcie przygotowania do remontu swojej, artykul o oświetleniach bardzo mi sie przyda

BostonSofa pisze...

Oświetlenie w sypialni jest niezwykle ważne, a mimo to niewielu o tym pamięta! :)

Ekopan pisze...

Wbrew pozorom oświetlenie w sypialni jest niesamowicie ważne. Przekonałam się o tym na własnej skórze. Akurat jestem na etapie małego remontu (meble, przesuwanie itd) więc myślę, ze i nad oświetleniem pomyślę :)

Karolina Zarębska pisze...

Jak najbardziej oświetlenie w sypialni musi być bardzo bardzo dobrze wykonane, gdyż w końcu tam spędzamy zazwyczaj bardzo dużo czasu. Ja po przeczytaniu artykułu https://sklep.neonica.pl/jaka-tasma-led-do-sypialni już teraz wiem na jaką taśmę LED się zdecyduję w sypialni.

Karolina Zarębska pisze...

Ładnie to wygląda.

Agata Borowska pisze...

Akurat jeśli mówimy o sypialni to ja właśnie chcę przeprowadzić w mojej małą metamorfozę. jak czytałam jużna stronie https://www.mebleinfo.pl/dzial/215-sypialnia/artykuly/odpowiednie-oswietlenie-sypialni-zbuduje-nam-nastr,41431 to faktycznie samo oświetlenie sypialni jest niezwykle ważną kwestią.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails