1.11.11

Co nowego?

Ciekawa jestem jak mijają Wam ostatnie dni. U mnie bardzo pracowicie :) Jak już wiecie współpracuję z "Domem & Wnętrzem" i  właśnie wczoraj zrobiłam wywiad z architektem, który zaprojektował apartament, o którym będzie mój artykuł.  Wnętrze jest naprawdę piękne i zaskakujące - to połączenie nowoczesności i prostoty z ciepłymi tkaninami i drewnem. Już nie mogę się doczekać, żeby zaprosić Was do obejrzenia zdjęć z sesji i przeczytania artykułu :)

PS Jeśli macie chwilę, polecam też moje wcześniejsze artykuły:
"Przytulny apartament"
Kratki, pasy, stare meble i żywe kolory tworzą w tym apartamencie radosny miks. Oto inspirujące wnętrze, w którym klasykę ubrano w nowoczesny kostium!

Na przekór jasności
Ciemne kolory nie muszą być ponure. Właścicielka mieszkania i projektantka wnętrz postawiła na zimne szarości i fiolety. Mimo tak chłodnych barw powstało ciepłe, pełne wdzięku wnętrze...

Miłego dnia! :)


Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails