8.6.16

{Egzotyka w domu - trend, który skradł moje serce... :) }

Niespełna sześć lat temu, gdy stawiałam pierwsze kroki pisząc tego bloga absolutnie zachwycił mnie hiszpański architekt Lazaro Rosa Violan (pisałam o nim tu: Piekna Barcelona-Lazaro Rosa Violan). O sobie mówi, że jest malarzem, podróżnikiem i zajmuje się tworzeniem atmosfery. Ciężko zaprzeczyć tym słowom, gdyż wnętrza wychodzące spod jego ręki są jak prawdziwe obrazy, pełne kolorów, różnych płaszczyzn i faktur. Architekt i artysta zarazem rzeczywiście potrafi stworzyć magiczną przestrzeń, przytulną, barwną i zaskakującą. Ale... do rzeczy :) Owe sześć lat temu zakochałam się w jedynym z zaprojektowanych przez Lazaro wnętrz - jego własnym domu, pełnym egzotycznej roślinności (Jak mieszka Lazaro Rosa Violan). I to właśnie wtedy odkryłam jak pięknie i nieszablonowo może wyglądać na przykład bananowiec. Ogromne zielone liście z pewnością staną się punktem centralnym każdego wnętrza. Dlatego też z wielką radością przywitałam panujący od niedawna trend na egzotyczne rośliny w każdej postaci - pościeli, dekoracji, tapet. Przy okazji tapet - jedną z najbardziej kultowych i jedną z moich ulubionych jest tapeta z wzorem w liście bananowca, zaprojektowana po raz pierwszy w 1942 r. do hotelu w Beverly Hills. The Martinique Wallpaper wygląda naprawdę zachwycająco (w końcu zachwyca już od ponad 50 lat ;) Z nieukrywaną przyjemnością przykleiłabym ją także w swoim domu. Jeśli kiedyś to zrobię, dowiecie się pierwsi... :) 

Na dziś przygotowałam zestaw inspiracji egzotycznymi roślinami. Miłego oglądania!
  • Na początek oczywiście Martinique Wallpaper
Do nabycia m.in. na specjalne zamówienie w www.tapetujemy.pl
Cena: 1985PLN/rolka



Piękna prawda? :)
  • Komplet pościeli od H&M 
Cena: 129,90PLN (150x200,poduszki 50x80)


Cena: 12,92PLN



Cena: 159,25PLN




Pozdrawiam Was gorąco! :)







5 komentarzy:

Irek pisze...

Świetnie to wygląda

Sonia pisze...

Fascynujący wpis. Podoba mi się.

Jowita pisze...

Wpis zawiera bardzo ciekawe informacje

Justyna pisze...

Bardzo podobają mi się motywy roślinne w wnętrzach. Ożywiają przestrzeń.

Karolina pisze...

Soczyste kolory to jest to ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails