2.11.14

{ Kominek w mieszkaniu? Tak! 5 najważniejszych rzeczy, które powinnaś wiedzieć o biokominkach }

Marzy ci się kominek, ale mieszkasz w bloku? Nie rezygnuj! Kup BIOKOMINEK. To idealne rozwiązanie do każdego mieszkania. Zarówno do luksusowego apartamentu jak i kawalerki. Nie musisz mieszkać w domu, aby cieszyć się kominkiem każdego jesiennego wieczoru. 

Tak jak obiecałam - na blogu pojawi się cykl wpisów nt. biokominków, których jestem ogromną zwolenniczką. Długo szukałam i znalazłam mój idealny model - jest to biokominek November, firmy www.kratki.pl. Zanim go znalazłam zrobiłam duże poszukiwania i muszę przyznać, że bardzo spodobała mi się oferta tej firmy, ponieważ jest tam ogromny wybór modeli, a ponadto jest to firma polska. 
Czekając na mój wymarzony kominek, chcę podzielić się z Wami moją wiedzą na temat biokominków.


Koszt, rozmiar i rodzaj biokominka z pewnością dopasujesz do swoich możliwości i metrażu mieszkania. Jak zatem zabrać się za poszukiwanie idealnego kominka? 

1. Na początek odpowiedz sobie na podstawowe pytanie: gdzie jest wymarzone miejsce dla tego urządzenia  - ma być zamontowany na stałe czy ma być mobilny? 
Chcesz, aby był zawieszony na ścianie czy stał na podłodze? Wolno stojący czy zabudowany? Gdy już będziesz wiedziała czego szukasz – wybierz odpowiedni model kierując się stylem swojego mieszkania. Do wnętrz prostych, minimalistycznych, będzie pasować kominek nowoczesny, do stylu nowojorskiego lub francuskiego – stylizowany na klasyczny. Będziesz mogła go przyozdobić stawiając piękne świeczniki, ramki czy lampiony, a nad nim zjawiskowo zaprezentuje się lustro. Ja jestem miłośniczką wnętrz w stylu francuskich apartamentów. Zdecydowałam się na kominek klasyczny – model November, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia! 

2. Kupiłaś biokominek? Co dalej? 
Teraz czeka Cię montaż. I tutaj nastąpi przemiłe zaskoczenie – montaż biokominka to pestka. Zasadniczo należy go przywiesić do ściany lub umieścić w przygotowanej wcześniej wnęce. A jeśli wybrałaś model wolnostojący lub taki, który będzie stał na podłodze – ten krok możesz ominąć. Po ustawieniu biokominka w wybranym miejscu, wlewamy biopaliwo do wkładki, odpalamy i gotowe! Piękno żywego ognia dostępne w każdym mieszkaniu!

3. Ceny kominków zaczynają się już od 200 zł!
Tak – nie musisz wydawać fortuny, aby stać się posiadaczką tego wspaniałego urządzenia. Pełen wybór modeli na www.kratki.pl


 

4. Jest ekologiczny
Biokominek jest ekologiczny i poprawia wilgotność powierza! Spalane w jest specjalne biopaliwo, które nie wytwarza popiołu, jest bezwonne. Dostępne są również aromatyzowane biopaliwa o zapachu leśnym bądź kawowym. W zależności od wielkości płomienia i rozmiaru biowkładki 1l paliwa zapewnia do 4 godzin palenia.

5. Nie wymaga specjalnych instalacji
Nie potrzebujesz instalacji kominowych, ani żadnych dodatkowych rzeczy, żeby cieszyć się prawdziwym ogniem w swoim domu. Nie potrzebujesz także miejsca na przechowywanie drewna (jak przy tradycyjnych kominkach), ponieważ do palenia w biokominku używa się biopaliwa.

5 komentarzy:

Aga pisze...

kominek, to świetny wynalazek, choć osobiście wolę te tradycyjne...

Anonimowy pisze...

fajne;)

BH-Res pisze...

Dawniej kominki uważane były za luksus, dlatego mogli pozwolić sobie na nie tylko nieliczni. Dzisiaj kominki można spotkać w znacznej części mieszkań czy domów. Warto tutaj też powiedzieć o kominkach narożnych, które są o tyle lepszym rozwiązaniem, ponieważ nie tylko zajmują dużo mniej miejsca, ale również wyglądają bardziej elegancko.

kuprolety.pl pisze...

Wygląda świetnie, choć chyba jednak jestem za tymi tradycyjnymi..

http://www.kuprolety.pl pisze...

Super wpis. Dzisiaj kominek ma praktycznie każdy, ale prawdą jest, że jest to ponadczasowy element, który zawsze wygląda świetnie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails