22.1.11

Weekend!



Witajcie :) Jest sobota rano, popijam kawkę, obłożyłam się książkami  i zaczynam naukę... Nie pisałam jeszcze o tym wcześniej, ale w ramach mojej pasji wnętrzarskiej rozpoczęłam studia z historii sztuki w zeszłym roku w październiku. No i jak to bywa..w końcu przyszła sesja! Wczoraj miałam dwa pierwsze egzaminy. Myślę że poszły nieźle, dziś kolejne dwa i jutro jeden...brrr...brzmi strasznie prawda ;) Dlatego jeszcze rano powtarzam co mogę. A Wam życzę miłego weekendowego wypoczynku!

PS Ten tydzień obfitował w wiele wrażeń - m.in. BLOG ROKU 2010. Jak pisałam mój blog uplasował się na 15. miejscu, za co bardzo Wam dziękuję!

* Ostatnie posty:

* I te starsze: 

* Białe wnętrze:

* Kulinarnie  na słodko


Do poczytania:

Facebook: 

Życzę Wam cudownego weekendu!  :)



2 komentarze:

Konstancja pisze...

Asiu egzamin pewnie do przodu :) z góry gratuluje ... a terazz prywata ... swietnie, że do mnie zajrzałaś ... i mogłam tu trafić ... po pierwsze poznaję kobietę, która realizuje moje marzenia :) bo własnie z facynacji wnętrz zrodziło się u mnie pragnienie poznania sztuki ... koloru a studia na które się zdecydowałas to najlepsza z dróg choc czasami pewnie nie każda ściezka jest jednakowo atrakcyjna :) ... tak ... jestem najwiekszym kibicem każdego semestru i każdego egzaminu :) i każda informacja z tego pola mile widziana ...

nadrabiam posty ... w slimaczym tempie bo to ten okres mojego netu ... oby do 1-ego wtedy nie odejdę ... juz po tym co zobaczyłam wiem, że beę tu stałym gościem ... tak, że ... do zobaczenia :)

Joanna Węgrzynowska pisze...

Dzieki za odwiedzinki :) Z wykładami ze sztuki ruszę od nastepnego weekendu, czyli nie najbliższego a kolajnego :) Pozdrawiam i zapraszam, Asia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails