31.1.11

Niespodzianka :)

Witajcie :) no to poniedziałek zaczniemy od niespodzianki. Troszkę się ujawnię przed Wami. Otóż w zeszły piątek odwiedziła mnie TVP, a dokłanie Panorama (TVP2). Temat dotyczył bezpieczeństwa w internecie. Powiedziałam kilka słów nt. prowadzenia bloga i prywatności. Trwa to zaledwie kilka sekund, ale zapraszam do obejrzenia :)

Link tu: TVP2, Panorama, 28.01.2010, godz. 16  [10 minuta, 45 sek]

Życzę Wam wspaniałego tygodnia!

PS...
#1 kolejny wynik z egzaminu: 4+ :)) dziekuję za trzymanie kciuków!!!
#2 obiecuję, ze wrzucę jutro zdjęcia z sobotnich wnętrzarskich zakupów
#3 fajny artykuł do poczytania: DESIGN ZA 4 ZŁOTE, Gazeta Wyborcza

1 komentarz:

Basia pisze...

Czesc Asiu :)
Tej Panoramy jeszcze nie ogladnelam, bo u mnie na Mac'ku nie dziala, ale wiem gdzie moge ogladnac a co lepsze, moge wybrac date ...wiec na pewno to zrobie :)

4+ ... super, wiedzielam ! :)
Na zdjecia czekam, jestem ciekawa co kupilas....bo ja do ciekawskich istot naleze :)

Pozdrawiam cieplutko ! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails