18.12.10

Przedświąteczny weekend


Do świąt już zaledwie pięć dni. Ostatni weekend pełen przygotowań, zakupów, dekoracji domu...
W wolnej chwili polecam moje ostatnie wpisy: 


* Ciekawe odkryte przeze mnie ostatnio miejsce: 

* Sernikowe inspiracje:

Wracając do dekoracji świątecznych, postanowiłam dziś zakupić ozdoby na choinkę. W tym roku chcę by to zielone drzewko było przystrojone w białe bombki, kwiaty i jasne światełka. Przy najbliższej okazji fotografuję moje nabytki i efekt końcowy :) Udanego weekendu!



3 komentarze:

Basia pisze...

Brzmi dobrze...biale bombki,kwiaty...ciekawa jestem jak Ci wyjdzie, pewno slicznie. Czekam na zdjecia :)
Pozdrawiam cieplo.

Joanna Węgrzynowska pisze...

:) Dekoracje choinkowe zrobione! Właśnie przed chwilą skończyłam. Przy najbliższej okazji zrobię zdjęcia i zamieszczę na blogu. Choinka wygląda bajkowo :) Jest biała jak panna młoda :) pozdrawiam serdecznie

Bea pisze...

Ja czekam na Twoją choinkę :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails