21.12.10

Moja choinka :)

W końcu udało mi się zrobić kilka fotek mojej choinki. Tak jak mówiłam udekorowałam ją na biało. Poniżej zobaczycie białe kwiaty owinięte sizalem, jasne światełka, srebrne, szklane i jasnoniebieski bombki. Całość dopełniają delikatne kokardki z białej półprzezroczystej wstążki i niteczki sizalu, które wyglądają jak mgiełka :) Zdjęcia niestety nie oddają w pełni urody mojego bożonarodzeniowego drzewka, ale może choć częściowo pokażą klimat. Chciałam przede wszytskim zachować jak najwięcej naturalnej urody tego świerku (bo tak naprawdę za choinkę robi u mnie pachnący świerk), a jednocześnie dekoracja miała być bardzo lekka, delikatna, żeby drzewko wyglądało jak oprószone śniegiem, takie bezpretensjonalne i przyjemne dla oka :) Przyznam, że jak zapalam światełka, to oczu nie mogę oderwać :) Pozdrawiam ciepło :)

 
fot.Joanna Węgrzynowska


3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Na zdjęciach widać, że jest kremowo-kryształowa, a w rzeczywistości chyba śnieżno-kryształowa.
W każdym razie jest PIĘKNA!
Życzę Pani Świąt spokojnych i tak pięknych jak to drzewko!!!
Pozdrawiam grudniowo - Gosia (od Usta-Usta ;-)

Joanna Węgrzynowska pisze...

Bardzo dziękuję za życzenia, ja również życzę cudownych, bajkowych Świąt. Zdjęcia nie oddają w pełni wyglądu choinki, choć bardzo się starałam :) Chciałam jeszcze napisać, że w gazecie Elle Decoration Zakupy ( pisałam o tym w zeszłym tygodniu) są opisywane różne style wnętrz - m.in. Glamour. W tej sekcji bylo przedstawione wnętrze SPA w Warszawie (Fabryka Próżności) z piekną zasłoną z kryształków - może skusi się Pani na taką wersję - glamour - proszę sobie zerknąć: http://www.fabrykaproznosci.pl/ Pozdrawiam, Asia

Bea pisze...

Piękna ;)I te bombki w odcieniu Tiffany... :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails